До уваги власників місць видалення відходів!!!

Відповідно п. 5 Порядку ведення реєстру місць видалення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 № 1216 на кожне місце видалення відходів (далі – МВВ) складається спеціальний паспорт, у якому зазначається найменування і код відходів, їх кількісний та якісний склад, походження, а також технічні характеристики і відомості про методи контролю та безпечної експлуатації.

У зв’язку з цим власникам непаспортизованих МВВ необхідно виготовити проект паспорта МВВ відповідно до Інструкції про зміст і складання паспорта місць видалення відходів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 14.01.1999 № 12, та надати його на затвердження до Закарпатської обласної державної адміністрації після погодження з Головним управлінням Держпродспоживслужби в Закарпатській області.

Власники паспортизованих МВВ, відповідно до п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 № 1216 „Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходівˮ, за результатами спостережень, контрольних замірів, додаткових робіт тощо, щорічно подають на погодження облдержадміністрацією оновлених даних паспортів.

Подання паспорта МВВ на затвердження чи погодження його оновлених даних подається в паперовому (відповідно до вищенаведеної інструкції) та електронному (відповідно до зразка Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, опублікованим за посиланням https://mepr.gov.ua/news/27521.html) виглядах.